Ben jij als motorfiets-liefhebber op zoek naar de unieke kans om als spil te fungeren tussen importeur, fabrikant, markt en dealerorganisatie? Heb je een achtergrond in service of sales en affiniteit met motortechniek? Dan ben jij wellicht de nieuwe Technical Dealer & Customer Support Officer voor Kawasaki Benelux!
In deze brede rol op het snijvlak van service, techniek en commercie word je verantwoordelijk voor de technische en service ondersteuning aan Kawasaki dealers binnen de Benelux.
- Dit levert je niet alleen veel voldoening op, maar ook:
- Een uitdagende functie en carrière binnen een internationale en professionele A-brand multinational;
- Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
- Een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een ambitieus team;
- De kans om te werken met de nieuwste technieken en ontwikkelingen in de motorfiets industrie;
- Goede arbeidsvoorwaarden (salaris, 13e maand, reiskostenvergoeding, bonus).
Jouw uitdaging:
- Zorgen voor het efficiënt coördineren, beoordelen en verwerken van technische vraagstukken, waarbij je jezelf beweegt tussen de Kawasaki dealerorganisatie en de interne organisatie;
- Als product genius acteren als eerste backoffice aanspreekpunt voor alle technische vragen en het geven van technisch advies én ondersteuning aan (personeel van) dealerorganisaties;
- Adequaat beoordelen én verwerken van ingediende garantie- en coulanceclaims;
- Verzorgen van jaarlijkse dealertrainingen voor nieuwe modelintroducties en het vertalen en distribueren van technische productinformatie;
- Verzamelen, analyseren en rapporteren van technische marktinformatie en het continu informeren én updaten van diverse gegevens naar het dealernetwerk;
- Continu meedenken en -bouwen aan de verbetering van de processen (bv garantieprocessen, digitale onderhoudshistorie, etc);
- Bijhouden van een correcte administratie en updates;
- Als ambassadeur van Kawasaki zorg je te allen tijde voor een duidelijke en klantgerichte communicatie naar alle partijen.
Jouw aanpak:
Servicegericht, proactief, doortastend, zelfstandig en gestructureerd.
Jouw succesfactoren:
- Een afgeronde MBO opleiding in combinatie met ervaring in een technische (aftersales) rol binnen de automotive sector én affiniteit met motorfietsen;
- Van nature een zeer klant- en servicegerichte karakter en sterke coördinerende en administratieve vaardigheden;
- Technische knowhow gecombineerd met een ‘handen uit de mouwen’ mentaliteit;
- Samenwerkingsgerichte persoonlijkheid, die verantwoordelijkheid durft te nemen;
- Met jouw technisch commerciële inslag kun je klantwensen vertalen naar oplossingen;
- Woonachtig op bereisbare afstand van Hoofddorp en een goede kennis van Nederlandse en Engelse taal;
- Een degelijke kennis van Microsoft Office, ervaring in werken met AS400 is een pré.
Kawasaki Motors Benelux
Kawasaki Motors Benelux in Hoofddorp is het hoofdkantoor van Nederland, België en Luxemburg van de Consumer Product Division van Kawasaki Motorcycle Company, een van de meest veelzijdige en succesvolle Japanse industriële bedrijven. Momenteel heeft het moederbedrijf ongeveer 100 dochterondernemingen over de hele wereld, allemaal betrokken bij industriële en hightech productie. Robots, schepen, vliegtuigen, treinen en motorfietsen zijn maar een paar van de producten die Kawasaki Heavy Industries ontwikkelt en produceert. Sinds de eerste motorfiets in 1950, streeft Kawasaki voortdurend naar nieuwe technologieën en creëert het highperformance producten voor motorrijders die op zoek zijn naar de ultieme rijervaring. De bedrijfscultuur wordt dan ook gekenmerkt door een passie voor motorfietsen en de gezamenlijke ambitie voor succes.
Heb jij interesse in deze rol? Solliciteer dan snel via Van der Wijngaart & Partners.
Het bericht Kawasaki Benelux zoekt Technical Dealer & Customer Support Officer verscheen eerst op Motor.NL.